اسید پاشی بر روی جنازه شوهر با کمک زن خیانت کار | می خواستیم راحت ارتباط داشته باشیم

زن خیانتکار شوهرش را بیهوش کرد تا مرد غریبه بتواند او را به کام مرگ بکشاند.
اسید پاشی بر روی جنازه شوهر با کمک زن خیانت کار | می خواستیم راحت ارتباط داشته باشیم
کد خبر : ۴۲۴۷۰

زن خیانتکار که بعد از ارتباط پنهانی با مردی، سناریوی قتل شوهرش را اجرا کرده بود، دستگیر و به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد. متهمان برای این‌که راز این جنایت فاش نشود، روی جسد مقتول اسید ریخته بودند.
۲۳ مرداد امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان قیر و کارزین استان فارس از ناپدید شدن مرموز برادرش خبر داد. این مرد در شکایت خود به ماموران گفت: برادرم به نام ناصر صبح دیروز برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. تلفن همراهش نیز خاموش است و احتمال می‌دهم بلایی سر او آمده باشد. پس از این شکایت، ماموران تحقیقات در این‌باره را آغاز کرده و در نخستین گام به تحقیق از همسر ناصر پرداختند. زن جوان به نام شیوا در تحقیقات گفت: صبح دیروز ناصر مانند همیشه برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و بعد از چند ساعت وقتی با او تماس گرفتم، تلفن همراهش خاموش بود. تا غروب منتظرش بودم، اما به خانه بازنگشت و به همین خاطر به ماجرا مشکوک شده، موضوع را به برادرشوهرم اطلاع دادم.
در این مدت به هرجایی که تصور می‌کردیم به آنجا رفته باشد، سر زدیم، اما هیچ اثری از ناصر نبود. تحقیقات برای شناسایی سرنوشت مرد ناپدیدشده ادامه داشت تا این‌که چند روز بعد، جسد مردی در یکی از شهر‌های اطراف قیر و کارزین پیدا شد. عاملان جنایت برای این‌که ردی از خود باقی نگذارند، روی جسد اسید ریخته بودند که باتوجه به مشخصات ظاهری‌اش، ماموران احتمال دادند که جسد متعلق به ناصر باشد. به همین خاطر برادرش با حضور در پزشکی‌قانونی ناصر را شناسایی کرد. باشناسایی هویت مقتول، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای تازه شد و ماموران در تحقیقات محلی متوجه اختلافات ناصر و همسرش شدند.
با کشف این سرنخ احتمال ارتکاب قتل از سوی شیوا قوت گرفت و با بررسی روابط او، متوجه ارتباط پنهانی این زن با مرد جوانی به نام مهران شدند و تحقیقات را بر روی این دو نفر متمرکز کردند. در حالی که سرنخ‌هایی به دست آمده بود که نشان می‌داد این دو نفر با هم ارتباط پنهانی داشته و به احتمال زیاد مرتکب قتل شده‌اند، قاضی جنایی دستور بازداشت هردوی آن‌ها را صادر کرد. متهمان ابتدا منکر هرگونه اطلاع از قتل ناصر شدند، اما در ادامه زن جوان لب به اعتراف گشود و در تحقیقات گفت: چندی قبل با مهران آشنا شده و ارتباط‌مان شکل گرفت. او برای این‌که بتواند راحت با من ارتباط داشته باشد، نقشه قتل شوهرم را طراحی کرد و براساس نقشه، شب حادثه داروی خواب‌آور در شربت شوهرم حل کرده و به او دادم. وقتی بیهوش شد، مهران وارد خانه شده و با اسلحه شوهرم را کشت. بعد هم جنازه را به شهر دیگری منتقل کرد و برای این‌که هویت او شناسایی نشود، رویش اسید ریخت. فکر نمی‌کردیم راز این جنایت فاش شود و دستگیر شویم. مهران هم در ادامه وقتی دید همدستش به ارتکاب قتل اعتراف کرده، به کشتن ناصر اعتراف کرد.
سرهنگ قربانعلی روستا، فرمانده انتظامی قیر و کارزین با اشاره به این خبر گفت: پس از اعتراف دو متهم به ارتکاب این جنایت، آن‌ها با قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات در این رابطه از سوی کارآگاهان ادامه دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر